امروز ۲۴ آذر سال ۹۶ اخر شبه جمعه
روز ها داره میگذره و میره..البته باید بگم عمر داره میره
از روز اول هفته پیش دل درد شدید و خون ریزی بازم شروع شد..در حد مرگ درد داشتم ولی خب تحمل کردمو اهمیتی ندادم.
خب یکشنبه حال یکمبهتر شد .. اما دوشنبه و سشنبه کلا ریختم بهم حال داغونی داشتم . بدون انرژی و کاملا بی حال ..وای که چ روزای بدی بود .. و تا امروز دل درد هنوزم هست تا ببینم نظر دکتر چ خواهد شد.. فعلا که در حال آزمایش مجددا هستم تا ببینم چ میشه.. بگه عمل بکنم یا نه!فایده ای اصلا داره! بی خیال مهم نیست
روز چهار شنبه بابامخبر داد که احتمال داره کسری از طرف اون بهم بدن که اگر درست بشه من یا همین ماه تموم میشم یا نهایتا اخر ماه دیگه ..البته فعلا فقط در حد خبر و بعید میدونم من ازین شانسا داشته باشم.
روز پنج شنبه توی پادگان بودم.. ی سری بسیجیا داشتن اموزش میدیدن .. یک سری وسایل داشتن که مجازی ساز تیرندازی بود.. خیلی باحال بود . بدون حتی یک شلیک گلوله واقعی به هدف مجازی شلیک میکردی... هه جالب بود و منم ی چندتایی زدم باحال بود..:)
خب دیگه اتفاقاتی وه افتاد .. انشالله قبل سال ۹۷ باید دوتا عمل داشته باشم .. امیدوارم ک بتونم پولشو جور کنم وگرنه که میفته اونطرف سال.
در آخر دعا میکنمبرای جوونا و هم بخصوص برای سربازا و همچنین عاشقای واقعی ..ایشالله که همه عاقبت بخیر بشن..یاعلی
ما را در سایت قوطی_کبریت_زندگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 81