هفته ی کاملا آماده باش -دی ماه ۹۶

خرید بک لینک
سلام به همگی

هفته ای خیلی خیلی بدی بود

از اول صب میری تو پادگان معلوم نیست میزارن بیای بیرون یا نه

همه اماده باش هستن و باید بمونیم تو پادگان.. هرشب کلی کشته میشن. یا از مردمن یا از نیروهای بسیج و سپاه

هی خدا چ شانسی دارم.

مردم مدام با قمه و تفنگ های شکاری به نیرو ها حمله میکنن. بانکها و ناحیه ها پاسگاها را بهشون حمله میکنن ،و اوضاع داغونی میسازن. هر چند نمیتونن کاری از پیش ببرن ولی تا این اوضاع اروم بشه خیلی ها کشته میشن.

ترس پدر و مادر ها بخاطر جون بچه هاشون هست ک الان سربازن

نمیدونم چ بلایی سرم میاد اگر این اوضاع اروم نشه.. امکان داره یکی ازون اتفاقات برای منم بیفته.. گفتم تا وقت هست یکم بنویسم درسته کسی از اطرافیانم نمیخونتش اما حداقل توی صفحات وب یچیزی ازم هست

روزهای بد هست اینجا.. باید هروز بیدار بود و اماده.

مخالفان مجهز تر میشن و کشتار بیشتر میشن. از قصد بچه ها و مردم بیگناهو میکشن.. چرا اخه

پریشب بچه ها وسط میدون گیر افتادن. بدون سلاح و کمکی،به قصد کشت اینقدر زدنشون ک داغون شدن

زیر گاز اشک آور خیلیاشون داغون شدن.

دیشب بردنمون ی منطقه پر از مردم چاقو کش و لات بود.. احتمال حمله از هر طرف بود.. نمیدونستیم با تفنگ حمله میکنن یا قمه.. فقط همه بهوش بودم و جلو میرفتیم

اما از کار خدا تا متوجه شدن ما اوندیم و خیلی زیادیم مردم عادی رفتن. و منافقا موندن.وو دیگه ترسی نداشتیم به هرکدوم میرسیدیم درجا میزدیمش. چون یهو قمه داشت به طول نیم متر.. میزد صدرصد اسیب جدی میدیدن.

بیش از ۵نفر کشته شد و خیلی ها زخمی شد. بعضی هامون پاهاشون با نارنجک دستی بشدت سوخت و یا پوستش کنده شد.

خیلی خیلی بد بود و ترسناک.

دعا کنین واسم ،یاعلی


قوطی_کبریت_زندگی...

ما را در سایت قوطی_کبریت_زندگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 131 تاريخ: پنجشنبه 21 دی 1396 ساعت: 10:46

صفحه بندی