بهمن ۱۴۰۰
امروز ۲۸ سالمه
بعد از گذشت ۱۰ سال با هم بودن و بهم قول دادن و شب های زیادی را با هم صبح کردن.. فاطمه بلاخره تصمیم گرفت عشق مسعود را پس بزنه وبره و دست پسر دیگه ای را بگیره
بشدت دلتنگشم ولی خردم کرد در این سالهای آخر..
با اینکه همه چیز را براش فراهم کردم منو بی خیال شد برای چیزی بنام آبروی خانواده و خودش..
امیدوارم همونطور که به من بی محلی کردی شوهرت به همین حد دل سرد و بی حس برات باشه فاطمه
لطمات زیادی بهم وارد کردی و رهام کردی.ازت نمیگذرم.
اینو مینویسم تا اگر روزی برگشتم به این وبلاگ یاد آور روزهایی از جوونیم بشم که پای این دختر نابود شد.
زندگی جریان داره.پس نامید نمیشم و قوی ادامه میدم.
خدانگهدار برای همیشه نامرد
قوطی_کبریت_زندگی...ما را در سایت قوطی_کبریت_زندگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 65