
سلام به همگی هفته ای خیلی خیلی بدی بوداز اول صب میری تو پادگان معلوم نیست میزارن بیای بیرون یا نه همه اماده باش هستن و باید بمونیم تو پادگان..xa0 هرشب کلی کشته میشن. یا از مردمن یا از نیروهای بسیج و سپاه هی خدا چ شانسی دارم. مردم مدام با قمه و تفنگ های شکاری به نیرو ها حمله میکنن.xa0 بانکها و ناحیه ها پاسگاها را بهشون حمله میکنن ،و اوضاع داغونی میسازن. هر چند نمیتونن کاری از پیش ببرن ولی تا این اوضاع اروم بشه خیلی ها کشته میشن. ترس پدر و مادر ها بخاطر جون بچه هاشون هست ک الان سربازن نمیدونم چ ب...
ادامه مطلب
سلامxa0 امروز ۲۴ آذر سال ۹۶ اخر شبه جمعه روز ها داره میگذره و میره..البته باید بگم عمر داره میره از روز اول هفته پیش دل درد شدید و خون ریزی بازم شروع شد..در حد مرگ درد داشتم ولی خب تحمل کردمو اهمیتی ندادم. خب یکشنبه حال یکمبهتر شد .. اما دوشنبه و سشنبه کلا ریختم بهم حال داغونی داشتم . بدون انرژی و کاملا بی حال ..وای که چ روزای بدی بود .. و تا امروز دل درد هنوزم هست تا ببینم نظر دکتر چ خواهد شد.. فعلا که در حال آزمایش مجددا هستم تا ببینم چ میشه.. بگه عمل بکنم یا نه!فایده ای اصلا داره! بی خیال مهم...
ادامه مطلب