امروز 20 آذر سال 1396
بعد از دوروز بستری شدن در بند بیماری بلاخره یکم حالم بهتر شد.خودمونیم عجب فصل جدیدی شروع کردم هه
درگیر پروژه call dialer هستم و هنوز کماکان درگیر گزارش گیری های خاص اون.
کمبود وقت و نبود تسلط کاملم به موضوع داره بدجور بهم ضربه میزنه .
خداکنه بتونم ازین پروژه هم سربلند بیرون بیام.
فصل پنجم زندگیم را با تنهایی مطلق شروع کردم تا بعضی ها که ادعای محبت داشتن را قشنگ زیر سوال ببرم.
خب دیگه مهم نیست .ازین جا به بعد فقط منم و من.
دوستان هرجا هستین و هرکدومتون که پیام منو میخونین این نصیحت را از من داشته باشید.(برای کسی تب کنین که براتون بمیره ،ابزار دستتون نکنه تا بعدها بهت بگه من اون روزا نا پخته بودم حالا که پخته شدم دیدم بهتر از تو هم هست برام!)
بگزریم......دیگه مهم نیست.گذشت و خلاص شد.
یاعلی
ما را در سایت قوطی_کبریت_زندگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 79