خاطرات رفتن به رزمایش

خرید بک لینک
لشکر به مدت ۴ روز باید بره اردوی نظامی..جمعا ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ نفر میان .همه چیزی هم هست.توپ تانک خمپاره و.. داخل خود اصفهان برگذار میشه و حسابی میخان بترکونن.. امید که سالم برگردم. خخ

شبای سردد باید توی چادر بخابیم ..خاطره انگیز میشه. البته امیدوارم خخ

بعدا کاملش میکنم

[ شنبه بیست و نهم مهر ۱۳۹۶ ] [ 12:11 ] [ مسعود-فاطمه ] [ ]

قوطی_کبریت_زندگی...

ما را در سایت قوطی_کبریت_زندگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 87 تاريخ: يکشنبه 30 مهر 1396 ساعت: 2:23

صفحه بندی