لشکر به مدت ۴ روز باید بره اردوی نظامی..جمعا ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ نفر میان .همه چیزی هم هست.توپ تانک خمپاره و.. داخل خود اصفهان برگذار میشه و حسابی میخان بترکونن.. امید که سالم برگردم. خخ
شبای سردد باید توی چادر بخابیم ..خاطره انگیز میشه. البته امیدوارم خخ
بعدا کاملش میکنم
[ شنبه بیست و نهم مهر ۱۳۹۶ ] [ 12:11 ] [ مسعود-فاطمه ]
[
]